Ασφάλιση Ξενοδοχείων
Η IRMC είναι ένας εκ των διαπιστευμένων συνεργατών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, στο μοναδικό για τα δεδομένα της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης insurance project, την υπογραφή συμφωνίας της Ομοσπονδίας με την Interamerican και με τα Lloyd’s.

Η συμφωνία καλύπτει και τις 63 Ενώσεις Ξενοδόχων που υπάρχουν στην χώρα μας.
Αντικείμενό της είναι η δημιουργία και διάθεση στα μέλη της Ομοσπονδίας ενός μοναδικού ασφαλιστικού πλαισίου προϊόντων, μέσω των οποίων εξυπηρετούνται απόλυτα τα συμφέροντα των Ελλήνων Ξενοδόχων διασφαλίζοντας το ξενοδοχείο και τις εγκαταστάσεις του , αλλά ταυτόχρονα και το σύνολο των ευθυνών που απορρέουν από την άσκηση του επαγγέλματος.
Οι καινοτομίες της σημαντικότατης αυτής συμφωνίας αποτελούν ταυτόχρονα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των προγραμμάτων, αλλά κυρίως προσδίδουν όφελος και προστιθέμενη αξία στον Έλληνα Ξενοδόχο.
Συγκεκριμένα:
- Τα προγράμματα προσαρμόστηκαν στις μοναδικές και εξειδικευμένες ανάγκες των Ξενοδόχων, ανάγκες που κανείς δε μπορεί να τις γνωρίζει καλύτερα από τους ίδιους τους Ξενοδόχους και την Ομοσπονδία τους.
- Οι ασφαλισμένοι στα προγράμματα δεν αποτελούν μια μεμονωμένη οντότητα έναντι των ασφαλιστικών εταιρειών, αλλά βρίσκονται υπό την “ προστατευτική “ ομπρέλα της ΠΟΞ, η οποία είναι και συμβαλλόμενο μέλος στη συμφωνία.
- Τα προγράμματα είναι εντελώς ευέλικτα και υπόκεινται σε αλλαγές και βελτιώσεις. Απόδειξη τούτου, οι σημαντικές βελτιώσεις που υπέστησαν κατά την πρώτη περίοδο της πανδημίας.

Τι καλύπτουν τα προγράμματα
- Όλες τις κύριες και τις βοηθητικές κτιριακές εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου (εστιατόρια, πισίνες, πέργκολες, περιφράξεις, κήπους, πάρκινγκ κλπ).
- Την απώλεια κερδών και των παγίων εξόδων της επιχείρησης.
- Τις αστικές ευθύνες της επιχείρησης από λάθη ή παραλείψεις όλων των συντελεστών της, με επέκταση για τις ευθύνες της έναντι των εργαζομένων αλλά και για το σύνολο των δραστηριοτήτων που αναπτύσσει κάθε μονάδα εντός ή εκτός των εγκαταστάσεών της.
- To κυβερνοέγκλημα και όλα τα Cyber Risks τα οποία έχουν πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις και απειλούν την επιβίωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Την άμεση αεροδιακομιδή πελατών ή εργαζομένων στο ξενοδοχείο σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού υγείας.
- Τα έξοδα νομικής υποστήριξης της επιχείρησης.
- Τα στελέχη και όλους τους εργαζόμενους με ειδικά ομαδικά προγράμματα:
- Υγείας
- Κατοικιών
- Στόλου αυτοκινήτων
- Τις ευθύνες των διευθυντών και των μελών ΔΣ έναντι μετόχων, πελατών κλπ.